تاریخچه برند سیسکو

در حالی که حدود یک ماه تا رونمایی از آیفون ۱۳ و مدل‌های مختلف آن زمان باقی مانده است، تصمیم گرفتیم به بررسی شایعه‌ها و خبرهایی بپردازیم که در حال حاضر پیرامون این گوشی‌ها وجود دارند تا ببینیم باید چه انتظاری از پرچم‌داران بعدی اپل داشته باشیم.

اپل سال گذشته و به خاطر شیوع ویروس کرونا و به‌وجود آمدن مشکلاتی در زنجیره‌ی تأمین، مجبور شد تغییرات زیادی را در برنامه‌های خود ایجاد کند. از تغییر زمان رونمایی گرفته تا عرضه‌ی سری آیفون ۱۲ در دو تاریخ متفاوت، از مشکلاتی بود که شرکت آمریکایی با آن مواجه بود. اما در نهایت باز هم گوشی‌های اپل بودند که موفق شدند لقب پرفروش‌ترین پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ را از آن خود کنند.

انتظار می‌رود با سری آیفون ۱۳ هم همین اتفاق را دوباره شاهد باشیم. نه اینکه در تاریخ رونمایی یا عرضه‌ی آن‌ها باز هم مشکلاتی ایجاد شود، بلکه باز هم این آیفون‌ها باشند که از لحاظ فروش، بهترین پرچم‌دارهای بازار لقب بگیرند. با این حال فعلا چیز زیادی در این رابطه نمی‌توانیم بگوییم چون این موضوع به صورت کاملا مستقیم به عملکرد سایر شرکت‌ها هم بستگی دارد. اما در حالت عادی می‌توان چنین پیش‌بینی داشت.

در رابطه با آیفون ۱۳ و مدل‌های مختلف آن تا به این لحظه خبرهای زیادی منتشر شده است که برخی از آن‌ها را از منابع بسیار موثق و معتبری شاهد بودیم. برخی از آن‌ها هم شایعه‌های بسیار محتملی بودند که نمی‌شد به‌سادگی از کنارشان گذشت. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به صورت دسته‌بندی شده به بررسی این شایعه‌ها بپردازیم تا به ایده‌ی درستی از پرچم‌داران آینده‌ی اپل برسیم.

اشتراک گذاری

2 پاسخ به “تاریخچه برند سیسکو”

  1. Cherehapa.ru گفت:

    Great content! Keep up the good work!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://ciscosanat.com/?p=756
لینک کپی شد
0
تماس با ما
X